Friday, June 6, 2014

Buang Toksin dengan Set Detox Shaklee

Sedarkah kita bahawa setiap hari badan kita mengambil bahan-bahan toksin ke dalam sistem tubuh kita? Toksin didalam badan kita yang berpunca dari pelbagai aspek ini telah menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya meningkat didalam badan kita setiap hari. Penyakit-penyakit berpunca dari kandungan toksin yang banyak di dalam tubuh. Jom kita buang toksin dengan Set Detox Shaklee.

Set Detox Shaklee terdiri daripada 4 jenis vitamin. Banyaknya sampai 4 vitamin kena ambil? Jangan risau,setiap satu vitamin ini mempunyai fungsi-sungsi yang berlainan. Meh saya terangkan satu persatu fungsi vitamin detox ini.

Alfalfa 
Klik untuk paparan lebih jelas
Alfalfa terkenal dengan bahan semulajadi untuk membuang segala toksin dalam badan.Alfalfa bertindak membuang mineral-mineral berbahaya didalam tubuh. Alfalfa juga bertindak merangsang aliran hempedu dan mengurangkan kolestrol dalam darah. Alfalfa bersifat alkali yang membolehkan badan kita yang berasid menjadi normal.

Garlic

Klik untuk paparan lebih jelas
Garlic adalah antibiotik yang selamat dan semulajadi. Berkeupayaan untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh,menghalang penyakit berjangkit seperti selsema,kulat,kuman dan virus.
Garlic bertindak sebagai detox kerana mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa,plumbum dan kadmium adalah logam toksid yang akan menaikkan tekanan darah. 
Garlic Shaklee dihasilkan secara eksklusif untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. 

DTX Complex
Klik untuk paparan lebih jelas
Metabolisma protien dan penapaian bakteria makanan dalam usus meghasilkan ammonia yang kemudiannya didetoksifikasikan oleh hati. Hati mengawal metabolisma protien. Untuk mendetoksifikasikan ammonia inihati juga menggabungkan bahan-bahan toksik termasuk sisa metabolik,sisa racun serangga,dadah,alkohol dan bahan kimia yang bergabung bersama-sama bahan-bahan  yang juga bukan toksin. Bahan-bahan ini kemudiannya di kumuhkan dari buah pinggang. 

Klik untuk paparan lebih jelas
Herb-Lax berfungsi membersihkan usus dimana segala toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding kita bersih,barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
Selain itu juga,Herb-Lax mampu menghilangkan bau badan,mengurangkan masalah jerawat,mengurangkan sembelit  dan usus dapat berfungsi dengan baik.

Bahagian mana yang anda ingin detox? atau anda ingin mencuba satu set? Semuanya bergantung pada keadaan anda.

Boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan perundingan. Jom order sekarang!




Facebook : Rosnany
Shaklee Distributor ID : 1067017
Call/Sms/Whats App : 012-9691509
Fan Page :  Vita Health & Beauty
Cash on Delivery (C.O.D) : Damansara Damai - Prima Damansara - Sg. Buloh - Mutiara Damansara - Damansara Perdana - Kota Damansara - Mont Kiara - Sri Hartamas - Shah Alam
(boleh consider C.O.D seluruh Kuala Lumpur dan Selangor)


Penghantaran keseluruh Malaysia dilakukan melalui Pos Laju Malaysia

No comments:

Post a Comment