Sunday, March 30, 2014

Garlic Shaklee


Garlic Shaklee. Allisin adalah sebahagian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan berfaedah. Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan. Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik.



Perbezaan Garlic Shaklee dengan Garlic yang lain

Setiap tablet garlic mengandungi 500mg ekstrak garlic tulen yang seulas bawang putih segar. Garlic Complex Shaklee dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet Garlic yang dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif).
Dwi teknologinya digunakan untuk mengawal bau garlic,di mana perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary and Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh kita.

Manfaat Utama Garlic Shaklee
  • Mengandungi Spearmint : Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.
  • Antibiotik semulajadi : Ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh,menghalang penyakit berjangkit seperti selesema,kulat,kuman dan virus.
  • Menghalang alergi : Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus,alergi,asma,selesema dan hepatitis.
  • Mempertingkatkan sistem penghadaman : Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah dengan berkaitan penghadaman seperti kembung perut,gastrik,ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H, pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik
  • Memoderatkan tekanan darah tinggi : Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.
  • Detoksifikasi : Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa,plumbum dan kadmium adlah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.
  • Menurunkan kolestrol : menurunkan kolestrol,LDL,trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah,meningkatkan HDL,melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
  • Mencegah kanser : membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser - Nitrosamine
  • Menstabilkan glukos - menolong menstabilakn glukos didalam tubuh kita.
  • Arthritis - membantu mengurangkan bengkak-bengkak pada sendi serta sakit berkaitan akibat bengkak-bengkak tersebut.



Facebook : Rosnany
Shaklee Distributor ID : 1067017
Call/Sm/Whatsap : 012-9691509
Fan Page :  Vita Health & Beauty
Cash on Delivery (C.O.D) : Damansara Damai - Prima Damansara - Sg. Buloh - Mutiara Damansara - Damansara Perdana - Kota Damansara - Mont Kiara - Sri Hartamas - Shah Alam
(boleh consider C.O.D seluruh Kuala Lumpur dan Selangor)
Penghantaran keseluruh Malaysia dilakukan melalui Pos Laju Malaysia

No comments:

Post a Comment