Tuesday, March 11, 2014

Set Menyusu Premium





Energy Soy Protien (ESP)
# ESP berbentuk serbuk yang mengandungi sumber protien yang tinggi. Protien membantu pembentukkan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Ia juga dapat memekatkan susu ibu dan boleh membuatkan bayi kenyang dengan lebih lama. ESP juga membuatkan ibu menjadi bertenaga dan susu badan lebih pekat. Bonus bg ibu yang mengamalkan ESP,payudara menjadi tegang dan kulit pun lebih cerah.

Alfalfa
# Alfalfa berbentuk pil. Ia bertindak sebagai milk booster. Alfalfa merupakan supplement penting untuk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu ibu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim. 

VitaLea
# Merupakan multivitamin dan multimineral yang lengkap. 1 biji sehari selepas makan. Kesannya, badan lebih bertenaga. Bila badan cukup nutrisi,susu pun kaya dengan zat dan nutrien yang cukup.

Sustained Release Vitamin C 500mg
# Memperbaiki sel-sel tisu rosak dimana ia penting untuk perkembangan bayi yang menyusu dan meningkatkan sistem imun mereka. Lebih baik mengambil Vitamin C bersama VitaLea kerana ia dapat membantu penyerapan VitaLea dengan lebih maksimum.

Ostematrix
# Merupakan sumber kalsium harian. Menyusu boleh memberi kesan kepada kehilangan jisim tulang. Jika ibu menyusu tidak mengambil sumber kalsium memang akan cepat menghidap Osteoporosis. 

B-Complex
# Merupakan supplement anti stress. Juga mengelakkan badan menjadi letih. Bila badan tak stress dan badan sihat,mood akan ceria dan badan dapat menghasilkan susu yang banyak. Petua : untuk susu yang banyak, ELAKKAN stress!



FB : Rosnany
Shaklee Distributor ID : 1067017
Call/SMS/Whatsapp : 012-969 1509
Cash On Delivery (COD) : Damansara Damai - Sri Damansara - Prima Damansara - Sg. Buloh - Mutiara Damansara - Mont Kiara - Sri Hartamas - Shah Alam
(boleh consider COD seluruh Kuala Lumpur & Selangor)
Penghantaran ke seluruh Malaysia dilakukan melalui POS MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment