Saturday, March 22, 2014

Vita-E Complex Shaklee


Vita-E Complex diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. Vita-E Complex adalah vitamin E yang lengkap di pasaran.



Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium yang menbantu tubuh kita menyerap vitamin E dengan baik. Vitamin E juga membantu dalam memelihara kesihatan baik,memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.. Sebiji kapsul Vita-E Complex bersamaan dengan 1kg gandum + 500ml minyak safflower + 8kg bayam + 500gm badam.

Manfaat utama Vita-E Complex
  • Melindungi jantung - pengambilan harian 800IU Vita-E Complex untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk menglakkan pengasidan lipid, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat di dinding arteri, menghalang anemia hemolitik dan lain-lain
  • Anti penuaan - dengan mengambil 1 kapsul Vita E Complex sehari dapat membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut dan garis halus, parut, dan bintik penuaan. Ianya juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.
  • Tenaga - meningkatkan tenaga seksual dan tenaga dengan membekalkan oksien yang lebih.
  • Anti oksidan - pengambilan lebih dari 1,200IU sehari dapat menguatkan anti oksidan dan berkesan untuk melawan kanser, menguatkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor. Vita-E Complex juga membantu memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.
  • Kemampuan Reproduktif - para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU sehari mamu meningkatkan kiraan sperma mereka. Juga membantu memulihkan kemampuan reproduktif.
  • Memperbaiki Parut - Vita-E Complex dapat membantu mengurangkan kesan parut pada muka dan badan. Boleh disapu terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
  • Menghalang Keguguran - Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.



FB : Rosnany
Shaklee Distributor ID : 1067017
Call/SMS/Whatsapp : 012-969 1509
Cash On Delivery (COD) : Damansara Damai - Sri Damansara - Prima Damansara - Sg. Buloh - Mutiara Damansara - Mont Kiara - Sri Hartamas - Shah Alam
(boleh consider COD seluruh Kuala Lumpur & Selangor)
Penghantaran ke seluruh Malaysia dilakukan melalui POS MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment