Friday, March 21, 2014

Set Gastrik Shaklee


Set Gastrik? Ada ke set yang boleh menyembuhkan penyakit ini? Dalam entry sy sebelum ini, saya terangkan punca dan simptom-simptom penyakit gastrik. Pengambilan vitamin dapat membantu mereka yang mengalami gastrik. 


Kebaikkan Energy Soy Protien Isolate Powder (ESP) :
  • Protein boleh diperolehi daripada ayam, ikan, daging, kekacang. Namun hakikatnya, pengendalian sumber makanan berunsurkan protein tadi (memasak) pada suhu yang tinggi telah memusnahkan protein yang terkandung di dalamnya. Maka, pengambilan suplemen protein yang berkualiti adalah penting untuk membantu anda mendapat khasiat protein. Protien membantu memperbaiki sel dalaman yang rosak,dan diperlukan untuk membaiki keradangan perut dan ulser. Makanan protein tinggi lemak meningkatkan pengeluaran asid perut, yang menyebabkan kerengsaan lagi kepada lapisan perut. 

Kebaikkan Peppermint Ginger Plus :
  • Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut. 
  • Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut serta membuang angin di dalam badan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Kebaikkan Ostematrix :
  • Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium, kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut. OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. 




FB : Rosnany
Shaklee Distributor ID : 1067017
Call/SMS/Whatsapp : 012-969 1509
Cash On Delivery (COD) : Damansara Damai - Sri Damansara - Prima Damansara - Sg. Buloh - Mutiara Damansara - Mont Kiara - Sri Hartamas - Shah Alam
(boleh consider COD seluruh Kuala Lumpur & Selangor)
Penghantaran ke seluruh Malaysia dilakukan melalui POS MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment