Monday, May 19, 2014

Biskut Oat yang super duper best!

Semenjak ini,biskut ini palinggggg femes dan di cari-cari. Ada yang jual RM10,RM13,RM15 dan yang paling mahal harganya ialah RM19!

Makkkkk aiiihhhhh regenya!! saya pun jual biskut ni,tapi tak delah mahal yang amat. Kesian juga kat pembeli.

Saya dapat biskut ni terus dari pemborong,so saya takkan jual mahal. 
Jika berminat untuk mendapatkan biskut ini,boleh la beli dengan saya ye!


Yang ini paling femes. Dalam pek ni ada 40++.  Saya jual RM10.00

 Yang ini pun sooodaaappp..tapi kurang manis berbanding keluaran Twinfish. Saya jual RM10.00 
  
Yang ni pun ada,eh macam-macam jenis la ada. Rasa macam nak beli semuanya! Hehehe...nafsu! 


Ini stok pertama sy,percubaan dulu. Alhamdulillah,sudah habis..tunggu nak restock yang baru dari tokey!



No comments:

Post a Comment